Openingstijden van de supportdesk zijn van maandag t/m vrijdag van 8:00 tot 18:00 uur.
XtraSpace selfservice
Klantverhalen
Veel gestelde vragen
Kan XtraSpace ons helpen met een internet verbinding?
Natuurlijk! XtraSpace kan enerzijds een voorstel doen voor goede providers, voor de juiste diensten en de benodigde beveiliging en apparatuur. En daarnaast kan XtraSpace deze verbinding laten aanleggen en de apparatuur voor de verbinding plaatsen. Belangrijk daarbij is dat de beveiliging op orde is.
Ben ik met jullie telefonie ook onderweg bereikbaar?
Jazeker, binnen de telefonie dienstverlening van XtraSpace valt ook de gratis app op de mobiel. Met deze app ben je bereikbaar op het vaste nummer van de zaak, maar dan ook op je mobiele telefoon. Als je met de app belt, ziet de gebelde het vaste nummer, niet je mobiele nummer. Erg handig en heel goed voor de bereikbaarheid.
Wij willen geen omkijken hebben naar alle computerzaken, kan XtraSpace dat voor ons regelen?
XtraSpace zorgt er voor dat u uw werk goed kunt doen. Wij zorgen dat de pc’s of laptops met de juiste licenties zijn uitgevoerd en overleggen over gebruik van bijvoorbeeld dubbele schermen, of hoe gemakkelijk ook thuiswerkplekken in te richten, de keuze van printers en netwerkapparatuur. XtraSpace ontzorgt u op dat vlak volledig. Krijgt u een nieuwe werknemer, geef het door en de apparatuur wordt snel en met de juiste licenties geleverd, zodat de medewerker meteen aan de slag kan.
Ik heb interesse
Contactgegevens
XtraSpace B.V. Maastricht
Lage Kanaaldijk 1
6212 AE in Maastricht
XtraSpace B.V. Soest
Koningsweg 2-23
3762 EC Soest