Direct contact? Bel: 085 - 773 7600

HomeManaged telefonie

Altijd bereikbaar met managed telefonie

Voor veel bedrijven is én blijft telefonie een belangrijke schakel in het klantcontact. Goede bereikbaarheid en een vlekkeloos verloop van de telefoongesprekken zijn daarom onmisbaar. Dit snapt XtraSpace als geen ander. Met managed telefonie heb je een eigen telefooncentrale (in de cloud) waarmee je alles kunt regelen.

Hoe werkt managed telefonie?

Jij bepaalt zelf wat er gebeurt als er een nummer gebeld wordt. Zo kun je ervoor kiezen om een de telefoon te laten rinkelen, te laten doorschakelen naar je mobiele telefoon of naar een voicemail. Toch een belletje gemist? Dan krijg je gewoon een notification via de mai. Managed telefonie kun je uitbreiden met keuzemenu's, openingstijden of wachtrijen. Kortom, de mogelijkheden zijn eindeloos! XtraSpace helpt je graag met de inrichting hiervan.

Voordelen van managed telefonie door XtraSpace

  • Veilig en altijd up-to-date
  • 24/7 monitoring en dagelijkse back-ups
  • Geen gedoe met abonnementskosten bij traditionele providers
  • Lage gesprekskosten
  • Een eigen telefooncentrale, (dus niet gedeeld met andere bedrijven)
  • Videoconferencing met een stabiele verbinding
  • Gebruiksvriendelijke webinterface, computer apps en mobiele apps
  • Centraal en persoonlijk telefoonboek

Mogelijkheid om Yealink vaste telefoons te koppelen

  • Yealink T41S
  • Yealink T42G
  • Yealink T46G
  • Yealink T48G
  • Yealink T54S
  • Yealink T56A
  • Yealink T58V
  • Yealink W60P
  • Yealink W56H
  • Yealink CP920
  • Yealink CP960 (incl. Wirelessmic)
  • Yealink EXP40 Expansion Module

Besparen op je telefoonkosten?

In een eerste gesprek kan al snel een analyse worden gemaakt van de huidige situatie en of managed telefonie jouw bedrijfsprocessen efficiënter maakt. Kom in contact met XtraSpace en ontdek de mogelijkheden voor jouw bedrijf.

Contact opnemen